תכירו את החברה שרכשה חשבוניות מעסקים ב- 80 מיליון שקלים

    קרדיטפלייס חתמה לאחרונה על שטר 'היתר עיסקא' מטעם בד"צ העדה החרדית מה שמאפשר גם למגזר הדתי והחרדי להצטרף
    דוד קורצוייל No Comments on תכירו את החברה שרכשה חשבוניות מעסקים ב- 80 מיליון שקלים

    על פי המודל של קרדיטפלייס, בית העסק המוכר את החשבונית מקבל תשלום במועד של "שוטף 0" ואילו המשקיעים מקבלים בתוך עד ארבעה חודשים את החזר השקעה בתוספת תשואות ידועות מראש

    צילום: דפוס בסיס
    קרדיטפלייס חתמה לאחרונה על שטר 'היתר עיסקא' מטעם בד"צ העדה החרדית מה שמאפשר גם למגזר הדתי והחרדי להצטרף
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת קרדיטפלייס מדווחת על רכישת חשבוניות מעסקים קטנים ובינוניים ב-80 מיליון שקלים. מתוכם נרכשו חשבוניות בהיקף 15 מיליון שקלים בשלושת החודשים האחרונים.

    קרדיטפלייס היא חברה שמפעילה פלטפורמת השקעות מסוג "עמית לעמית" המאפשרת למשקיעים לרכוש חשבוניות הממתינות לתשלום (שוטף פלוס) שהופקו לספקים של חברות גדולות ויציבות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה.

    עד כה בוצעו בזירת קרדיטפלייס כ-1,400 עסקאות ונחסכו מעל 107 אלף ימי אשראי במשק עבור בתי עסק שהפיקו חשבוניות לתאגידים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים גדולים דוגמת קרן קיימת לישראל, סנו, שירותי בריאות כללית, פרטנר, סופר פארם, ואקרשטיין.

    קרדיטפלייס, שהודיעה לאחרונה על גיוס של 6 מיליון שקלים, מאפשרת למשקיעים לקנות חוב ולרכוש חשבוניות המופקות על ידי חברות יציבות הקיימות לפחות שלוש שנים, מפיקות הכנסות של יותר מ-3 מיליון שקלים ועברו תהליך חיתום קפדני. ההשקעה נעשית באמצעות זירת מסחר מתקדמת בה מוצגות החשבוניות שבית העסק מעוניין למכור באופן המאפשר למשקיעים לבחור את תיק העסקאות המתאים להם.

    על פי המודל של קרדיטפלייס, בית העסק המוכר את החשבונית מקבל תשלום במועד של "שוטף 0" ואילו המשקיעים מקבלים בתוך עד ארבעה חודשים את החזר השקעה בתוספת תשואות ידועות מראש. כל כספי המשקיעים של קרדיטפלייס מוגנים ונמצאים בנאמנות על ידי זיו האפט נאמנויות מקבוצת פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט.

    קרדיטפלייס חתמה לאחרונה על שטר 'היתר עיסקא' מטעם בד"צ העדה החרדית מה שמאפשר גם למגזר הדתי והחרדי להצטרף.



    0 תגובות